سوالات متداول

  1. آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، رویت نمایم؟

غیر از موارد خاص که در رسید تحویل کالا ذکر می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند. این مورد برای ارسال از طریق پست و باربری نیز صدق می کند.

   2. آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله امکان خرید حضوری هم در ژارکا وجود دارد، می توانید در ساعات فعالیت شرکت امیر طبی کیان به آدرس خیابان ولیعصر نرسیده به تقاطع جمهوری کوچه فلاح زادگان پلاک 36 طبقه اول واحد 5 با هماهنگی قبلی مراجعه فرمایید.

   3. آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟

در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و ارتباطی به فروشگاه ندارد.

   4. از چه روش هایی می توان وجه سفارش را پرداخت نمود؟

ژارکا برای شما گرامیان روش های پرداخت متنوع و راحتی قرار داده تا در این زمینه بدون هیچ مشکلی از خرید خود لذت ببرید. پرداخت الکترونیک از طریق کارت‌های عضو شتاب که میتوانید به صورت آنلاین از طریق درگاه زرین پال با امنیت کامل سفارش خود را پرداخت نمایید. پرداخت از طریق واریز به حساب که میتوانید به شماره کارتی که در این بخش گذاشته شده هزینه سفارش خود را واریز نمایید. پرداخت در محل که میتوانید سفارش خود را پس از تحویل از الو پیک به وسیله همراه بانک یا عابر بانک به حساب واریز کنید. این گزینه در حال حاضر فقط برای مشتریان ساکن تهران فعال می باشد

   5. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ژارکا امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی از سایت ژارکا وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

   6. آیا قیمت های سایت درست و بروز است؟

همکاران ما همواره تمام تلاش خود را انجام می دهند تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. برخی مواقع در صورت امکان پذیر نبودن عرضه کالاها سفارش ثبت شده لغو می گردد و در صورتیکه وجهی به حساب فروشگاه واریز شده باشد در اسرع وقت عودت داده می شود.

   7. برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند آیا این امکان مشاوره وجود دارد؟

کارشناسان بخش تولید محتوا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نیست، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس با کارشناسان ژارکا سوالات خود را مطرح، یا همچنین از طریق چت گفتینو که در سایت موجود است استفاده نمایید برای مشاوره و خرید راحت تر، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

   8. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم؟

بستری در سایت ژارکا فراهم شده تا علاوه بر ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق سایت بتوانید سفارش های خود را به صورت تلفنی نیز ثبت نمایید.

شماره تماس ثبت سفارش تلفنی: 66964382-021

   9. می توانم سفارش خود را لغو کنم یا تغییر دهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

   10. آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟

بله، نیاز به هماهنگی قبلی با کارشناسان ما دارد.

   11. آیا می‌توانم برای شخص دیگری از ژارکا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد و حتی امکان کادو پیچ کردن برای کالای خریداری شده شما نیز وجود دارد.

   12. پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که بدستم برسد؟

سفارشاتی که در شهر تهران است، در همان روز  قابل ارسال می باشد. ارسال معمولی در شهر تهران 24 تا 48 ساعت و شهرهایی که به صورت پستی ارسال میشود 5-7 روز کاری به طول می انجامد. مدت زمان ارسال سفارش پس از تایید نهایی آن توسط واحد پشتیبانی ژارکا محاسبه می شود.

   13. آیا میتوانم سفارشم را در ساعت و روز خاصی تحویل بگیرم؟

در فرایند خرید محصول تقویم و ساعت ارسال قرار داده شده که با انتخاب روز و ساعت مورد نظر خود، سفارش خود را در همان تاریخ و ساعت تحویل می گیرید.

   14. از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن کارشناسان ما با شما تماس میگیرند.

   15. آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خودم رو ثبت کنم؟

بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

   16. آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

در موارد نادر و خاص این امکان صورت پذیر است.